söndag 1 februari 2009

Nu är första avklarad....


....min kompis har halkat över strecket !!

50 år , det är ju inte klokt,men hon ser fortfarande

likadan ut som när vi växte upp, tycker jag ; )

Det är ju härligt att det är så.....

man känner sig inte äldre än man gör sig !

Jättegrattis Kerstin : )

och ha det så mysigt i fjällen denna vecka.



Nu kommer vi en, efter en att dratta dit ,

alltså, fylla 50 ; )


Idag skiner solen , men det är kallt.

Jag ska iallafall gå ut en sväng, tänkte jag.


Tv, n visar skidåkning hela tiden !


Veckan som kommer är det inte nåt' jobb inplanerat : (

får se om dom hör av sig !




Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )