onsdag 25 februari 2009

Framme......

.....i den stora staden Göteborg : )
Det gick jättebra hela resan, MEN när jag skulle igenom
stan' så hamnade jag ute på Hissingen ...igen.
Samma visa som när jag körde ner 1978 med
nytaget körkort och mor och far med i bilen !!!

Men bilen är hel och jag åxå : )
Jag hittade igen Lillemor där hon bodde förut,
så då tog vi med tv,n som hon hade kvar där.
Men sedan fick hon ta över ratten ...oj oj oj
vad svettig jag var och illröd i fejset.

Nu är jag hemma hos min kära syster , nyäten
och lite sömnig, men jag ska följa med Carin
när hon ska rasta hunden inför natten.

I morgon drar vi hemåt på förmiddagen nångång ???

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Så gott att du är här.../Kram, C


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )