onsdag 18 februari 2009

Väntar...

....på att en killen ska komma och göra hål i väggen ; )
Det är ju så att vi behöver ventiler i data och vardagsrummet,
så nu ska det bli idag !!
I går jobbade jag med småbarnen :)
Och idag lite senare på dan' så hade
jag tänkt åka till Ede,hälsa på mor och far
och om det inte är så kallt , gå en promenad med "systra mi".
I morgon ska Leif och jag åka och kolla på hockey i Timrå.
Så då blir det ingen simmning :( .
Jag har känt mig lite lat dom sista dagarna,
det måste jag ta och ändra på.
Ut och gå nu Helene.....................
:) :) :) :) :) :) :) :) :)
Jag har fått jobb...........
Vecka 11, 5 dagar, vecka 12, 1 dag och det var ju bra
för jag åker ju till G-borg den veckan,
och vecka 13 ,3 dagar : D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej

Ha en bra match i kväll tillsammans med Leif....

Kram Marieke

Anonym sa...

Tack , det ska ví försöka att ha

Håll tummarna : )

Kram / Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )