torsdag 19 februari 2009


I dag är det en strålande fin vinterdag : )
Jag kom nyss hem ifrån stugan , där jag och Molly
har haft en skön stund, hann med att fika
innan det började bli kallt.


Det kan bero på att jag gått en promenad innan vi åkte dit.
Och då blir det kallt när man inte rör sig lika mycket....



Nu ligger hon och sover så skönt,
men det vore bättre om hon gjorde det på nätterna...
tycker jag.





I går var jag till Stöde och lämnade in mina papper
på förskolan där, tänkte att dom kunde få ringa mig
om dom behöver vikarier.

Och medans jag väntade på faster min , att hon skulle handla klart,
så "fyndade" jag på "Din stil" två snygga tunika/klänning .
Jag som bara skulle titta ; )


Men nu har jag nåt' att sätta på mig när jag ska
till G-borg och festa runt.



När jag kom till Ede så blev det soppa hos Ingela sedan gick
vi en promenad tsm Kådac (Hans hund)
och det blev en snabb, för han drog rätt så bra.




Mamma bjöd på te och skorpor och sedan ville jag ha revanch
på alfapet, men det fick jag inte , hon vann bägge gångerna :(



I kväll ska Leif och jag se på hockey...live.....

Heja Timrå !!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja..HEJA TIMRÅ!!!
Kul att du hittade nå't snyggt fast du inget skulle ha. Och så ses vi ju till veckan!! Kul!!
Ska snart träffa Lillemor.
Kram Carin

Anonym sa...

Ja , det gick ju vägen : ) 8-0....
skellefteå spelade inte bra.
Kul med mycket mål : )
Vi syns , kram / Helene

Anonym sa...

det stavas Kådac.

Helene sa...

Har fixat det nu : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )