lördag 7 februari 2009

Snö i massor

Den dagliga promenaden har jag gjort,
det blev runt kvällsjön. Jag gick och lyssnade på
Andrea Bocelli , så jädrans bra ; ) då drömde jag mig
till Italien , dit vi ev. åker i höst ( vi fyra )
Gårdagen blev lyckad, Leif skjutsade mig till stan'
för jag jobbade till 17 , så det blev after work på riktigt; )
Där satt tjejerna och väntade på mig , smuttandes på vin.
Även Maria kom med , himla kul och vad vi pratade ,
inga problem alls att hitta samtalsämnen att ventilera.
Vi har ju avverkat åtskilliga fester ihop under årens lopp.
Vi var nöjda vid 22- tiden , då skjutsade Andreas oss hem.
Tack snälla : D
Då jag hann att pussa lite på gubben innan han åkte !
Nu på em. har jag skjutsat den äldre sonen till stan'.
Dom skulle ha "herrklubbs aktivetet "
27 år gammal ha ha ...
Ja det ska börjas i tid : )
Jag själv ska tillverka en lök/ost /kaviar röra
som jag ska ta med till P-O och Gerd.
Jag är bjuden på middag där , sedan forstätter vi
till Folkan : ) får se hur det är där och
hur länge man blir kvar.
Ha' en trevlig lördag kväll !!
------------------------------------------------
Det var kul på folkan , mycket folk jag kännde.
Det var ju inte nån' "styr dans" men jag hoppade
omkring med dom andra : )
Men ska jag vara ärlig så är det bättre med "styrdans".
Nu har jag tagit mig en kopp te och macka !
Nu väntar kudden ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )