måndag 9 februari 2009



Idag har jag skottat snö... trodde att jag skulle slippa
sånt , nu när vi bor i lägenhet, men icke sa Nicke ; )
Det var två bilar kvar på parkeringen som behövde
bli av med snön och det var våra: )


Sedan var jag och hjälpte Christian att mäta i nya lägenheten,
det kan ju vara bra att planera vart han ska ställa möblerna.




Efter det så drog jag till stan'.
Införskaffade en kassett adapter , så nu kan
jag åka till Göteborg i Leifs bil
och lyssna på musik och böcker,
för som det ser ut nu
så får jag inget sällskap i bilen på ner vägen : (

Men det ska nog gå bra !



Sedan fick XV besök av mig , nu är det bara 2 ggr. kvar,
innan vi ska klara oss själva ; )
Vågen visade på -1 kg = 24,1 kg totalt.
Men hade jag vägt mig före helgen så hade
det varit mera ,
men man ska ju leva också :D.


Det blev en hel kväll i stan' för jag var även ut och käka
och såg på bio tillsammans med svägerskan, trevligt.
Vi såg Wallander - Hämnden... spännande och bra.



Men nu är jag hemma hos katten igen.
Jag får nog vara vaken ett tag tillsammans med henne,
för hon har haft ensamt och tråkigt i dag ; )




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Helene,
-24.1 kg...grattis. Skitbra, men...strunta du ännu lite Helene över först vi komma till Sverige?
Jag tänker vi inte känna igen dig.
kramar Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )