onsdag 28 januari 2009

Shopping igen : )

Det blev en tur till Birsta idag.
Måste ju ha ett par stövlar och då gäller det
att passa på nu när det är rea...eller hur ?
Hittade även ett par sköna promenad skor.
I Birsta city finns många andra butiker , så då jag ändå var där
så kollade jag runt lite.
Det resulterade till.
1 kofta
2 par byxor
1 polo tröja
en spegel
och ett hårband !!
Men nu är jag nöjd på att handla ; )
Det hanns inte med nån promenad idag ,
så det får bli ikväll tsm Leif, till körövningen.
På fredag har jag fått heldag på en förskola : D
Och ringde även och talade om att jag gärna
vill jobba till veckan, dom lägger ju schemat för nästa vecka nu.
Och jag hörde att det var två personal som var sjuk skrivna
en längre period, så nu håller jag tummarna.
Jag får ju träffa alla imorgon när vi ska på
revy , typ Wallmans, på Nävsta skola .
Det ska bli kul !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej 'shopper'...
Jag går också nästan varje dag till stan, men jag söka grejer för Sverige. Vi ha det meste nu.
Jag ska tummarna för jobba för dig!
Ha det kul vid revy imorgon.
kramar Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )