söndag 8 februari 2009

Hur mycket kan det komma ???


Den här bilden talar väl för sig själv.......
Jag trotsade snöovädret och gick ut och gick "gå bingo"
Fick full bricka och vann en vas :D
Så nu kan jag köpa mig tulpaner att sätt i den.
I kväll blir det sång i kyrkan...ljus gudtjänst !
===========================================
Hummm......
Det kom inte många själar till kyrkan ikväll !!
TRE....stycken och det var anhöriga .
Men det gick bra att sjunga....man får ta det
som en övning.
Snön vräker fortfarande ner.
Leif har det varm och skönt där han är !

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Jaa, det var värst vad det snöar hos er. Här sken solen i dag och igår regnade det hela dagen...
Snödropparna har inte slagit ut än...men knoppar finns.
Kram C


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )