onsdag 11 februari 2009

Kallt ....




Oj vad dagarna rinner iväg...snart kommer maken hem : )

Jag är ledig idag också , så det blir en promenad igen,
när det blivit lite varmare fram på dan'.
Just nu är det -18 men soligt.



I går var Christian och jag till stan' och klippte oss.
Jag stack ner till C Ohlssons och köpte till en laddare
till mp3 som jag kan använda i bilen.
Nu tror jag att jag har allt som behövs
för att det ska fungera.



Vi var även i fram och åter till Lisa och Pelle,
hämtade flytt kartonger,
dom var magsjuka så det blev en blixt visit.
Men lägenheten såg väldigt mysig ut,
bara dom får den i ordning ; )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Du har det bra du som får vara ute o fotografera i det fina vädret.
Ses på fredag
Kerstin

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Helene sa...

:D Ja du kunde ju ..Bra !!!
Inte så svårt eller.....


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )