tisdag 24 februari 2009

Flytt tider.........

Nu har jag varit och hjälpt Christian att flytta.
Ja iallafall ställt in porslin och glas
i köksskåpen, han har fortfarande
några kompisar som hjälper till
varje gång han flyttar ; )

Men nu hoppas jag att det är färdig flyttat,
för hans del iallafall,Lillemor har ju sitt kvar.

Så i morgon ska jag tråckla mig igenom Sverige,
ner till Göteborg, har fått lånat Gps av Ch.
Så på nåt' vis så ska väl det gå : )
Jag ska ta det lugnt.............
inte köra som dottern ; )
Jag har laddat med musik och lyssnar böcker,
så jag inte ska få tråkigt.
Vi hörs på torsdag !!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör försiktigt kära vän! Och tack för senast! (konserten i Tuna kyrka)

Anonym sa...

Hej hej Helene,

Ha en trevlig resa till Götebörg...
Ta det varlig!

kramar Marieke

Mammatilltre sa...

Hej och välkommen till oss i Gbg!! Bra att du har bra tidsfördriv under färden...
Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )