fredag 13 februari 2009

" Tjej" träff...

...ja håll i er, för nu ska vi 4 tjejer träffas igen !!!!
Men det blir i Gårdtjärn.... så det kommer att gå lugnt till,
tror jag ; )
Det beror på vad "gamlingen" har hittat på !!
Vad hon orkar att göra nu när hon är
på andra sidan strecket.
Kul ska det bli iallafall : D
Mig roar man ganska lätt,
för är man ledig nästan varje dag så behövs det
inte så mycket för att jag ska tycka
att allt är kul , trevligt , roligt och helt Underbart : )
Och i morgon är det "Alla hjärtans dag" !!
Så då får jag se vad jag hittar på till "gubben" min ??
En god middag ska jag väl kunna sno ihop ; )
Den som väntar på nåt' gott.........
Nu ska jag göra klart ett par små tofflor
och sedan ska jag hjälpa sonen att flytta förrådet !!
Trevlig helg på er : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den du!
Att det ska gå lugnt till det kan du bara glömma......det är ju nu när man är på andra sidan strecket som "hålligånget" börjar igen.

"Gamlingen"

Anonym sa...

Ha ha , jag det är bra ...
bit ifrån du : ) / Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )