torsdag 5 februari 2009

Jobb

Idag har jag jobbat : ) 8-16 och imorgon har jag också fått jobb , 8-17 kul kul...
Och det är med småttingarna 1-2 -åringarna : D
Dom ringde även från en annan förskola och ville
att jag skulle jobba där imorgon , men då var jag redan uppbokad.



I morgon kväll ska jag till stan' och käka mat och dricka vin (after work)
tillsammans med Inkas och Gen, det ska bli skit kul,
längesedan jag träffade Gen.
Oj vad vi ska surra.....


Jag hade tänkt att Leif skulle hämta oss ,
men han åker ju till Mallis sent på kvällen.
Det är tur att jag bor i centrala Matfors,
för dit går det bussar både på kvällen och natten.






Om det är nån' som skulle vilja komma på konsert i Tuna kyrka
den 22:a feb. så har jag biljetter.......
det är en söndagkväll klockan 18
och Susanne Alvengren sjunger
tillsammans med Tunakören och Tomas Lindström :)

Pris endast 50 kr.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej igen!
Vi vill gärna gå på er konsert, så lägg undan biljetter är du rar.
Höres!

Anonym sa...

: ) Kul att min fan club kommer : )
Jag bokar 2 biljetter till er, ni får sällskap av maken./ Kram Helene

Mammatilltre sa...

Jag vill oxå på konsert i Tuna...begriper inte hur det ska gå till bara. Länge se'n jag noterade nå't om Susanne Alvengren...
Men, men får väl lugna mig med det kulturella tills du är här när vi ska "röja" runt. Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )