söndag 4 januari 2009

Kallt -18 * ....

... men jag ska trotsa kylan, ut och gå...

För solen skiner ju, så det känns inte Så kallt.

Var ute i går också, men då var det bara -12* : )





Nu är det bestämt , vi blir 13 st stycken som

åker till Thailand i nov : ) ev.2-4 st till.

Oj , vad det ska bli kul.

Vi fyller nästan alla bungalows på Two Chefs.






Jag har bokat resa till Göteborg också,

åker den 19-23 mars.

Så jag hoppas att inte Lillemor har hunnit att

flytta hem då, det vore lite snopet.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en härlig thai-kväll!!!
Just nu är Olli här och ska boka resan.
Ha dé!

Anonym sa...

Hej Helene,

-18gr..... visserligen mycket kallt. Jag har läst på dator i Viksjö var det -24gr. Men inte problem, vi är vinterhård! Eh..jag hoppas...
Ha en bra tävling av Timrå i kväll. Jag ska tummarna!

kramar Marieke

Anonym sa...

hej Helene,

Yes 4-1!!! Du måste ha haft en mycket bra kväll!

kramar Marieke

Helene sa...

Ja det var riktigt kul att gå på en match som vi vann.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )