onsdag 21 januari 2009

Halva REA priset :D

Sundsvall vid lunchtid

Oj vad det är kul att handla kläder :)
Speciellt när det är billigt !

Jag var in till stan' idag ,
för jag fick ett sms att det var ½ reapriset
på Lindex.


Jag fick tag på :
2 klänningar
1 tunika
1 kofta
1 byxa
1 vinterjacka
1 bälte

och det blev...... 1000 kronor :)

Det är vad man kan få betala för enbart en jacka.


Jag köpte även ny baddräkt och nya träningskläder


När jag ändå var på språng så
tog jag en tur till stugan och vattnade på
blommorna , som ser ut att leva.
jag tog även ner jul stjärnan och adventsstaken.

Igår kom det mera snö.


I kväll börjar vår körövning igen !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

Jag början att dregla....
Inte av priset av vad du har sköpt men dom bilden.....
Jag blir 'svartsjuk'
Ha en bra kväll....

kramar Marieke

Anonym sa...

Inte är det nåt' att vara "avundsjuk" på, ni har ju massor av snö på eran tomt ....i Viksjö : ) Ha det så bra / Helene

Anonym sa...

Okej det stämmer...men kanske du vet inte men vi vara inte "HEMMA" vi vara i Nederländerna nu....
Kanske du kan göra en foto av vår hus i Viksjö, kunna vi njuta NU!
SKOJ!!!!!!

Anonym sa...

Vilken flax med shoppingen...det ska väl vara du till det!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )