måndag 12 januari 2009

Nu gäller det......

... att hålla tungan rätt i mun !!!!
PLUS 5 grader !!!! Och jag som tänkte mig ut på en långpromenad.
Jag får nog ta på mig spikskorna ; )
När jag tittar ut genom fönstret så blänker det på vägarna.
I går var vi ute på en biltur och kollade hur det ser
ut i Huljen med omnejd : )
Hittade igen Viwi och Håkan , så vi kunde prata lite Tai resa
med dom,och få en kopp fika.
I dag ska jag vara privat chaffis åt Christian,
han har ju lite svårt att köra ; )
Och i em/kväll så ska jag till stan', tänkte mig till Claes O,
där jag ska byta den usla mp3- spelaren.
Efter det blir det träning och möte på XV, det ska
bli spännande att se hur vikten hållit sig efter helgerna.
På jobb fronten så är det så här:
Jobb torsdag, fredag och nästa måndag på småbarns avd. : D
Så fort det ljusnar så ska jag ut i halkan !!
Håll tummarna !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt..kör försiktigt!
Boendet påminner om där ni bodde tidigare...ser härligt ut! Det blir ett välförtjänt födelsedagsfirande!!!
Kram Carin

Anonym sa...

Ja det är rätt likt det förra boendet hi hi hi...för det är samma ställe : ) // Helene

Anonym sa...

Du får ta en titt på särskrivningen i detta inlägg, finns 4-5 ställen där orden ska sitta ihop :)

Tack för skjutsen idag!

/Christian


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )