torsdag 1 januari 2009

2009






Gårdags kvällen var som vanligt trevlig.
God mat , roliga vänner och ett kul spel
att fördriva tiden med innan tolvslaget.
Då gick vi ut och skålade och såg ett fint
fyrverkeri som maken fixade.
Vid tre tiden så letade vi oss hemåt genom skogen :)
Idag har vi tagit en promenad runt broarna,
och vi avslutade på parkvägen,
där vi hade bilen ;)
Nu är det vardag igen, tvättmaskinerna är laddade
och går för fullt.
I morgon väntar vi gäster.....
ev. medresenären till Tailands resan i nov.
Då blir det foto och film visning,
Tai mat
och massa surr ; )

2 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Härligt det låter...men vardag är det väl inte förrän i morgon? Jag är ledig till den 7/1. Har ambitionen att måla rum. /Kram

Anonym sa...

Ja, jag är ledig "resten av mitt liv" ha ha ha....kanske.... vem vet ??? //Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )