onsdag 7 januari 2009


Nu har jag varit på en härlig promenad till

min "gamla by" Vattjom.

Träffade några fd. arbetskamrater och

pratade bort en stund, sedan vände jag

kosan till "City" igen ; )

Solen sken och jag fick skavsår av mina

nya kängor :(


Nu har jag ätit en god och näringsrik lunch

bestående av : två sort. sallad , 1 ägg , keso,

1 tomat, groddar, purjo, kräftstjärtar och lite

dressing mmmmmmmmmmm......


Jag har också lyckats att få in en bok i min mp3 :)

Så nu kan jag lyssna på " Värmeböljan" i rätt

ordning, provade att lyssna på den i somras

och då kom kapitlen huller om buller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,
Så..gående till Vattjom, en mycket länge promenad. Fager bilder! I går vi hade lite snö men i dag vi hade tö. I morgon till helg vi få lite vinter igen. På nya kängor du måste börja med lite promenad, en lektion av en gammal och korkad Nederlänska väninna.
Din lunch såg god ut, bättre än soppor.
Till slut...mycket "läser-lyssna" fröjd!

kramar Marieke

Anonym sa...

Så härligt med en vinterpromenad. Jag har just nu den "fysiska" konditionen att ta sig upp och ner från övervåningen är en prestation. Jag är inne på min tredje "förbaskadebacillerhostasnuva"vecka!! Jag håller på att bli gaaaalen!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )