måndag 26 januari 2009

Måndag

Helgen har varit lugn !
Bara varit hemma och haft det skönt.
Lyssnat på bok, sett på tv, promenerat,
tränat på sporthallen och sovit ; )
____________________________________
Snö har det kommit, men nu håller dom på att ploga,
så mitt på dan' så åker jag till Ede.
Ska hälsa på mor och far, se om jag kan pigga upp dom lite :)
Kanske hjälpa till med nåt'
Och så tänkte jag ta med syrran på en promenad,
kanske runt "grena" !!!
____________________________________
Nu börjar min resa till G-borg bli fullbokad
av aktiviteter : )
Vi ska på sopplunch med underhållning och
Tomas von Brömssens krogshow på lördag
och konsert med Laleh på söndag !!
Oj vad det ska bli kul , längtar : )
Nu är det bara åtta veckor kvar ; )

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad trevligt det låter m Göteborg!
Den där sopplunchen verkar bra och Laleh, hälsa fr mig för henne gillar jag! Syns
Inkas


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )