torsdag 15 januari 2009

Bilen håller på att frysa ihop

Bara för att jag ville att det skulle bli minusgrader ,
så den skulle hålla sig ren länge .
Och nu är det -15 , men det är bra för nu är det inte halt längre : )
Efter jobbet i dag så var jag och Mona ute på en promenad
och det var jätte skönt.
Och på lördag så ska vi återuppta vårt tränande
på sporthallen , bygga muskler :D
Jag fick ett nytt träningskort idag , så nu ska
det bli träning både i vattnet och på land.
Timrå vann ...Yes....Och på lördag så ska vi åka
och kolla på matchen :)
Imorgon ska jag jobba med småttingarna igen, 4 timmar !
Sedan har jag helg .... Det ska bli härligt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Det låter mycket fanatisk!

Marieke

Anonym sa...

Snart är det dags för att lyfta lite vikter och trampa på en cykel, vi ses snart...


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )