fredag 9 januari 2009



Idag har jag fått frisklufts -begäret stillat ,

först var jag ute och gick i 1½ timme,

sedan åkte Leif , jag och Molly till stugan.

Där hade det varit - grader inne så mina blommor har fått frostskador , får se om det

är nån som klarar sig : (


Taken blev av med lite snö och Molly fick

vara ute lite grann .








Igår skjutsade jag Christian till sjukhuset där han
fick spikarna borttagna i foten och fick ett nytt gipt,
ett lättare plast gips och även en sula och klack,
så nu får han börja stödja på foten.

Jag hann med en sväng på stan'... där är ju rea :)

Så jag hittade 4 st. "överdelar" typ tröjor, linne etc.

för 295 kr :D

Och jag tittade även i på XV och köpte soppor.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej,

KUSLIG!!!! I Holänderna vi våga nästa inte gå "på väg" med snö, ni gå på TAK! Nu jag veta säkert.....
Leif "är" Jultomte!

Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )