tisdag 13 januari 2009

Detta är första julen....

... som jag gått ner i vikt : ) Tre kilo, inte illa.
Så här såg gårdagen ut:
Promenaden gick bra trots halkan.
Julen åkte ut, (allt utom granen som Leif fick ta )
Stadsturen gick med + ( utom vikten då ; )
mp3 spelaren fick jag lämna igen :)
Kollade på second kläder , mest jack/kappa,
men hittade inget denna gång.
Tvättade bilen, så nu kan det få bli kallt igen !!
Fick några arbetsdagar till nästa vecka To-Fred.
på en ny förskola : )
Så pengarna "Väller" in : D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Nu är det så att jag tänker inte stannar kvar i Göteborg för att du vill det:P Du kan väl åka hit ändå och umgås med din kära syster!
Och jag kan verkligen inte ta packningen på tåg!

Anonym sa...

Jaha du säger det :)
Hummm.. det ska bli kul att träffa min syster ,visst...
och det blir ju jättekul att få hem dig igen :)
Vi får väl se vart du är i mars....
än hinner många tåg gå !!!!!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )