fredag 5 december 2008

Vinter skrud...

Ja det var meningen att det skulle bli fina vinter bilder här,
men dom försvann !!!! Vet inte hur det gick till men alla mina
800 foton på telefonkortet bara raderades ???
Tur att jag kopierat alla utom dom jag tog idag :)

Idag är jag ledig , dom ringde i morse och sa att jag inte
behövdes , för det var inte så många barn.
Så jag har tagit mig en härlig vinter promenad runt "Kvällsjön"
Där har jag aldrig gått förut, men det blir fler gånger.

Leif har kort dag idag så det blir putsning av väggarna och
ev. på början av tapetseringen ;) och jag får väl
vara hantlangare ha ha....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,
800 bilder försvannen? Aj.. det är mycket jävlig. Och?...stod det bara på telefonkortet? Jag kanna säga lite, det händer mig också. En fördel...det vintern i Sverige varat lång, men jag tänka det bilder är inte bara av vintern.
(Shit happens!)
Lycka till med "handlangaren".
Ha en bra helg...
kramar Marieke

Anonym sa...

Härliga bilder...synd på de som försvann. Idag har du möjlighet att ta nya bilder på vår vackra natur. Här i Sörfors skiner solen förstås...och det är så otroligt vackert när man tittar ut över sjön och ser snön ligga där och gnistra från solstrålarna. Nu är det iallafall dags att ta på overallen, dra med "gubben" ut på en runda. Vi ses på onsdag.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )