torsdag 11 december 2008

Idag har jag "jobbat" 8 timmar i stan' .....ja det blev knappt 10 000 steg.
och mycket pengar gick det åt ;)
Men nu är snart alla klappar inhandlade och en del av maten.

Och jag var på den ny öppnade golfaffären i Birsta där jag hittade ett
par golfskor , svarta , fina och vattentäta...hoppas jag.
Köpte även en läcker orange T- tröja som jag ska ha på golfbanan
så alla kan se mig (eftersom jag är så smal nu ) ha ha ha...
Jag var även in på Ica Maxi och köpte ett par jeans , två storlekar
mindre än dom jag köpte för tre veckor sedan :D Kul kul...

I morgon så jobbar jag med dom lite äldre barnen ( 6 -åringar)
men slutar 13,30 och då hoppas jag att Christian vill bli hämtad
från sjukhuset, för kl 18,00 ska Leif och jag på glögg kväll hos Inkas
och Sören. Jag kör ; )
På lördag så ska jag baka tänkte jag om jag inte blir sängliggande
för jag känner att jag håller på att bli förkyld , nyser och snorar !!
Ja, jag får hålla tummarna :)

2 kommentarer:

Ingela sa...

Ja det gjorde vi bra, var mör i fötterna i kväll !
/ Ingela

Anonym sa...

Ha ha...ja det kunde man bli :)
Jag var mest trött i huve'
Men det är skönt att ha et gjort.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )