måndag 15 december 2008

Mmmmmmmmm...

Yes .........
Då var det dax att få nåt' i magen...

efter 13 veckor med flytande "föda" !!!!Gårdagens bild , Centrumgatan, - 8 grader.

Idag är det betydligt varmare -1 gr.

Jag börjar inte förrän kl 11 , så jag ska gå ut

och gå en promenad, det har blivit dåligt med sådana på sista tiden.

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Så här såg min lunch och middag ut.


kokt fisk med sallad och dressing, jättegott : )
Nu har jag varit till stan' på XV möte ......och jag har passerat
-20 kg :)

5 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Var det gott? Nå'n sorts gröt med bär, eller?
Kram C

Anonym sa...

Suveränt jobbat!
Kram!
Kajsa

Helene sa...

Det var delikat !!!!
Keso, blåbär och linfrö :D

Anonym sa...

Hej Helene,
Otroligt! -20kg. GRATTIS!!!!
Lycka till med fast föda
kramar Marieke

Anonym sa...

God Jul och grattis helt fantastiskt, - 20 kg.
Kör du någon speciell metod?
Lycka till fortsättningsvis.
God Jul från Nedansjö


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )