lördag 13 december 2008

Lucia....

Det här är nog den enda Lucia jag kommer att se idag : )
För nu håller jag på med julbaket, så jag kommer inte ut nåt' idag.

Men jag fotograferar lite genom fönstret så ni får se att vi fått
mycket snö.

Igår var vi till Nedansjö på glögg kväll !!
Mycket trevligt : D att få träffa sina "gamla" kompisar och
prata gamla minnen mm...............
det måste vi göra oftare
jag återkommer om det .
Idag åker Nybergs mek. till Bräcke !!!!! på julbord och show
med övernattning !!!!! så då ska jag passa på att baka klart,
pynta lite mera jul ,kyrkan måste ju få komma fram också ; )
Och det är ju dansbands tävlingen på tv , det får man inte missa :)
Nu måste jag kolla ugnen !! Vi hörs lite senare , tror jag .



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Helene...
Wow...mycket mycket snö, vacker...naturligtvis vi har det inte men idag var vi på en Skandinavisk Julmarknad. Också mycket vacker och vi ha köpt vad roligt Svenska grejer men tyvärr var det Lucia fest fullbokad. Kanske nästa år i Sverige?
kramar Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )