tisdag 23 december 2008

Nu har jag varit den sista gången på affären, hoppas jag !
Nu ska jag slå in alla klappar och sätta på ettiketter
på dom jag kommer ihåg vem det är till : )
Dom andra måste jag öppna först och kolla !!!
Sedan är det grötkok som står på listan.
Måla naglarna ; )
Sy in kjolen !
Göra nåt' godis.
Vattna ur lutfisken !
Griljera skinkan.
Ja, listan kan göras lång.
Men när klockan är 17,30 så är jag i kyrkan och övar julsånger
inför konserterna i kväll :D
Ha' en lugn och mysig JUL.
Kram på er alla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,
Lycka till med konserterna!!!
kramar Marieke

Anonym sa...

Tack , det ska nog gå bra : )
Kram på dig och "gubben"

// Helene

Anonym sa...

"gubben"? min ordbok säger
"old man"!

Mammatilltre sa...

God Jul..systra mi! Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )