fredag 19 december 2008

Lååång ledig...

Oj vad skönt det ska bli att riktigt få njuta av en ledig jul/nyårs helg.
Det har man inte varit bortskämd med :)
Men jag hoppas att det är nån' som vill ha min hjälp
efter helgerna , men det ordnar sig säkert och jag
har ju stämpel dagar kvar ...massor :)
I kväll ska jag bara ta det lugnt , (Leif övar kör sång, inför julton i helgen)
Men i morgon har jag (vi) tvätt stuga 7 -12.
Och då ska jag passa på att mangla mina juldukar,
och sy in min svarta kjol som jag ska ha på konserten .
Och sedan blir det lite matlagning tex. lägga in sillen, göra gravlax såsen mm.
Om det är hyfsat väder så blir det en promenad också, i halkan !!
Igår var vi föresten till Michael i H-sand, och fixade sockeln till skåpen
och satte upp gardinstängerna , det blev jätte bra allting ,
fin lägenhet. det kom även dit några gröna växter ; )
På vägen dit så slank vi in till Birsta, inhandlade matta + två fåtöljer : D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän!
Kom till oss på söndag (vid 3-snåret kanske?) och parkera bilen. Runo skjutsar och hämtar.
Kram!
Kajsa

Helene sa...

Ja , det kan jag göra : )
Men jag har ju bilen så jag kan köra så slipper han ??

Vi hörs / Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )