måndag 29 december 2008

I går var det bowling tävling på hög nivå : )
Det gick väl sådär...... det blev iallafall TVÅ strikar !!!!
Och pris fick jag också... en väska ... men vi hade trevligt.
Alltid lika kul att träffas och spela bowling.
synd att det var lite svinn.....
Idag drar Lillemor till Göteborg : (
men jag tror att hon flyttar hem snart igen : D
Hon , Elin och hennes två hundar bilar ( hyrbil) nu på förmiddagen.
Idag är vi bjuden på "gröt lunch"
och sedan kanske det blir en shoppingtur till birsta.
Och jag måste komma på nån bra förrätt till nyårs sup'en......
Alla tips är välkomna !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helene,

Jag har skickat dig några förrätt på emalj.

kramar Marieke

Mammatilltre sa...

Förrätt...här ska vi fixa efterrätt till 10-12 pers... Det blir nog nå't gott!
Kram C


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )