söndag 7 december 2008

Nu är det färdigt :)

Ja så här fint blev det ;)Nu fattas det bara mattor , gardinerna och ev. tavlor
Idag har jag varit till mamma och pappa och hjälpt till att byta gardiner,
Efter det så åkte mamma och jag till Stöde på julkonsert med Cyndee Peters
och tre körer, jättebra, riktigt kul att få sitta i publiken och lyssna :)

Nu är det snart en ny arbets vecka , som det ser ut nu så jobbar jag må-ons 8-14,30.
Torsdagen ska jag och syster åka och jul shoppa, så då gäller det att alla som vill ha klappar
lämnar in önskemål till mig före :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Helene,
En praktfull nya vardagsrum, mycket snö och en Julkonsert... du måste ända färdig vara för Jul... Njut där från
kramar Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )