lördag 27 december 2008

Julen är över...

Ja, det går verkligen fort, alla dagarna rinner iväg.
Men det har varit skönt , inte alls nåt' jäkt och stress.
Det kanske beror på att jag har varit ledig sedan 20:e :D
Igår blev det en tur runt Kvällsjön, med sällskap av Leif.
Det var härligt väder , solen sken.
Och på kvällen kom Gerd och P-O och den lille Zero.
Vi kollade på hockey...Yes vi vann mot Skellefteå 1-3 :)
Sedan mumsade vi på julmaten som var kvar.
Idag kommer pojkarna på lutfisk-lunch och sedan drar vi västerut
till syrran i Ede, där det vankas middag och på kvällen
väller det in kusiner, kusinbarn med respektive kul kul,,,
speciellt för ungdomarna , dom är ju jämnåriga och dom har inte
träffas så mycket under uppväxten så jag tycker att det är
bra om dom lär känna varandra lite bättre.
( släkten är bäst : D )

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en bra fortsättning de sista skälvande dagarna före det nya året. Själv har halsbacillerna knockat mig rejält och jag tror att det är 5-6 år sedan jag var så här dålig. Vi skulle ha åkt neröver som i förrgår,nu åker vi imorgon för att fira och skåla in det nya året i Trollhättan. Ha en riktigt trevlig nyårshelg och GOTT NYTT ÅR!!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )