tisdag 16 december 2008

Det går fint det här med att äta :)

jag är nöjd med det lilla jag får stoppa i mig.

Idag har jag ätit :

Keso ,blåbär och linfrö

Fisk och sallad

Kyckling och sallad

och soppor 3 ggr.

Vädret är helt Ok, var ute på förmiddagen med barnen

det är var 0 gradigt väder, pulkorna gled bra i backen.

Det uppskattar både barnen och jag !

I morgon ska det bli jultallrik på jobbet men det hoppar jag nog över,

magen pallar nog inte med det .

Jag sparar mig till julafton eller kanske dan' före,

vi brukar äta jul landgång på kören mellan konserterna.

3 kommentarer:

goooooood girl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej Helene,

Ha en bra helg med Julton i Sundsvall
Hoppas din magen vill anta vad god Jul mat

kramar Marieke

Helene sa...

Tack för att du gillar min blog...
Vem du nu är ?? goooooood girl ???


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )