tisdag 9 december 2008

Burrrrr..

Idag var det riktigt kallt ute ...-10,4 grader .
Men solen sken så det var så fint, bor man i norrland så
är 10 grader inte så kallt ; )

Direkt efter jobbet så drog jag till stan' , klipp/färgning så nu
är jag "julfin"nu gäller det bara att hitta en ny "blåsa" till jul/nyårs helgen .

På måndag så ska jag börja att trappa upp mitt ätande, lite fastare föda :)
För då kan jag äta lite julmat...salat, sill ,rörost,tunnbröd med vitost, skinka
och en bit av min goda fruktkaka mmmmmmmmmmmm.....
Det ska bli så gott !!

I morgon är det jobb igen , men på torsdag blir det en heldag i stan !!
Och imorgon ska Christian operera sin fot igen.
Så han sover på sjukhuset i natt.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )