tisdag 23 februari 2010

Tisdag 23:e feb.



Ja, dagarna går fort, snart är det inne i vårmånaderna ,härligt : )
Nu har jag satt om alla blommor som ska sättas om .
Funderar på vilka frön som jag ska sätta i år, tagetes blir det förstås,
men det är lite väl tidigt för dom nu, får nog vänta till maj.
Och krasse , luktärtor....sedan får jag köpa färdiga plant.
Då är man ganska säker på att det blir nåt' av dom

Kallt är det ute...men skönt med solen som skiner.
Det blir en promenad varje dag,
nu dom sista dagarna har det blivit kyrkvägen mot Tuna.
Det blir jobb ons-fred : )
Helgen är fullbokad ......med nöjen !!!!
Fredagen blir det premiär på "Liket som visste för mycket"
och lörd-sönd är det hemligt ?????
Inkas, Gen & Maria har hittat på nåt' ???
Spännande !

2 kommentarer:

Kajsa Bergström sa...

Bra jobbat! Inte ens kylan sätter stopp för dina promenader.
Ser fram emot fredag!

Helene sa...

Ja det ska bli kul : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )