torsdag 18 februari 2010

Mitt föräldrarhem.

Ja det här är mitt f-hem, från ett håll som inte jag har
sett det från på väldigt länge......Det ser så litet ut, när man inte
ser affärs delen !!!
Mamma & jag gick över Görans och fortsatte "kogatan" upp till "bihagen"
för att se avverkningen som dom gjort.
Och det såg annorlunda ut, det ska bli kul att se till vår/sommar, när allt ris är borta
och blommorna börja komma. Vitsippor , blåsippor & liljekonvaljerna : )




















Pappa & Mamma
På kvällen övade vi tillsammans med Martin H inför konserten på söndag.
Det kommer att bli jättebra, det var första gången jag hörde han, vilken "pipa" !!!
Biljetter finns hos mig om det är nån som är intresserad.
Kl. 15 i Tuna k:a på söndag !!
Pengarna går till Världens barn.

Ja , det var gårdagen det.
Idag har jag sovmorgon fram till 13.30 ; )
Då ska jag bege mig till dagis och vara där i 3 ½ timme !!
*************************************
Om stenålderns barn hade lytt sina föräldrar hade vi
fortfarande levt i stenåldern.
************************************

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )