måndag 8 februari 2010

Stackars Liza : (

Lycko mig !!!!
Hon är sjukskriven hela vecka , och jag får jobba : )
Krya på dig , nu är du inne på 3 veckan








Runsvik skola, där våra barn gick åk. 1-6


I natt sov både jag & Leif som "krattor"
vaken mellan 1 & 5, som tur var så fick jag sova tills jag vaknade.

Men stackars maken
fick så lov att
pallra sig upp ½ 7 .





Var till bruket med lunch till L,
sedan fortsatte jag svängen runt Tuna k:a, en nätt
promenad på 8 km,

men vilket väder...Mmmmm
Solen gassade från en blå himmel och vindstilla .



Nu ska jag göra mig iordning inför en stadstur !!!
Klippning står på "agendan" !!!
Ska även ta en tur till Birsta, ev. hälsa på mitt "jobb" !!!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej min vän!
Fina bilder som vanligt!
Men vad jag längtar till Thailand. Varje gång jag ser korten från vår suveräna resa, här på din blogg, börjar det dra i restarmen.
Ha dé!

Helene sa...

Jaha...då har ni väl snart bokat en ny resa dit ; )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )