fredag 12 februari 2010

Åååå vad skönt med helg, hoppas att jag slipper
att få magsjuka !!!Det går sånt' elände på dagis nu : (
Men så mycket ledigt blir det inte.....
Jag ska jobba lörd-sönd på Aveny och städa.
Men den här gången får jag sovmorgon !!!!
Börjar inte förrän 6,30 !!!
Som det ser ut nu så är jag ledig på måndag.
Liza har piggnat på sig, men på tisdag
ska jag dit igen, för då ska Linda vara ledig.


Igår bokade jag in en resa : D....
6-10:e maj, då åker jag till G-borg till min
storasyster, som fyller år den 10:e.
Hoppas att vi kan hitta på nåt' skoj då.
Vi brukar inte ha' några problem med att roa oss : )

Trevlig helg på er ,där ute......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter kul! Med Göteborg.
Passa dig för magsjukan den är inte kul.
/ Ingela

Helene sa...

Nää...det är ju inte det !!
Du har haft nån släng av det eller ???
Nu måste vi ta och bestämma nån
resa till hösten !!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )