söndag 14 februari 2010

ALLA hjärtans dag..............

Jaha då har den här helgen tagit slut....
hastigt och lustigt : )
Jobbet gick bra, vi var 3 st som jobbade, men vi hann med oss.
Vädret har ju varit kanon bra,
så jag har hunnit ta mig en promenad när
jag kommit hem, och imorgon ska det bli bra också !!
Vädret alltså ; )
Så då blir det en tur till stugan, elda lite och grilla korv.
Men först så måste jag skotta fram eldplatsen !!!!
Och göra plats för solstolen ; )
Molly ska få följa med och röra på sig.
Jag tycker att hon är omöjlig på nätterna,
ligger ju och sover hela dagarna, så på nätterna är hon
hur pigg som helst....men det är inte jag : (

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )