söndag 7 februari 2010

Skottdag....


Idag har Leif & jag skottat tak

på "sommarnöjet"
Alla utom storstugan, där hoppas vi att det

kommer att rasa av själv !!











Molly fick också följa med, men fick nog

av snön när hon plumsade ner från parkeringen.

Så resten av tiden satt hon och myste

i solen..... inomhus !!!





Nu har jag sorterat in sånger i pärmen
som vi ska sjung i "lillkyrkan" i kväll.
Så nu blir det att vila en stund innan
det är dags att ge sig iväg.
Vi syns kl 18.00 ....eller...... ????

2 kommentarer:

Kajsa & Runo sa...

Vilka härliga bilder!
Och lycka till i kväll med sjungandet.
Nästa gång måste du meddela oss så vi kan komma och lyssna live.
Kram!

Helene sa...

Ja, det var verkligen fint idag : )
Jag har biljetter till söndagen den 21 feb. kl 15.00 i Tuna kyrka. Gå in på FB, Tuna kyrkas sida och läs vad/vilka som ska sjunga....
Hör av er om ni vill köpa biljetter : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )