tisdag 16 februari 2010

Grillning


I går var det premiär att grilla korv i år !!
Först fick jag så lov att skotta fram grillplatsen,
och medan elden tog sig och blev hyfsad glöd
så planterade jag om mina pelagoner.
Av sex stycken så lever iallafall fem : )

Än så länge !!!

När jag kom hem så kom jag på att jag har 4-5
stycken till nere i källaren
som också ska få ny jord.
I kväll följde jag med Kajsa & Runo till N-sjö,
där vi fick jättegoda semlor....
Mumsigt värre......
Nu är det ett år till nästa gång !!
Nu ska jag ladda inför konserten på söndag .
Måste lära mig en text utantill !!!
Men är ledig imorgon så då ska jag plugga ; )
Tänkte även göra en tur till Ede
och hälsa på mor & far.
Men det ska väl hinnas med det också.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )