fredag 5 februari 2010

.....

Jaha, då har det gått en vecka igen !!!

Och nu väntar en härlig & avkopplande helg....hoppas jag !!!

Enligt väderprognosen så ska det bli sol....kl. 13 på söndag

Och då ska jag bege mig till stugan tillsammans med katten : )

Ev. elda & grilla korv !!!

Ska även kolla om det finns nåt' liv i mina pelagoner

som jag inte har skött om sedan i början på januari.

Kanske att jag ska ta med mig blomjord och plantera om dom ???


Till vecka är inget jobb inbokat, så den som lever får se : )
En härlig bild från "Kluk"
Det var ett fint ställe att campa på ; )

2 kommentarer:

Kajsa Bergström sa...

Hej kompis!
Två frågor: Kluk? och Handplockat?
Jättefina grejor på sistnämnda blogg. Men vem är det som har den?
Kram!

Helene sa...

Kluk ligger i Jämtland, där var vi på en festival, 2002 tror jag det var !!
Handplockat har jag tagit ifrån systra mi'. Vet inte nåt' om " henne", men en bra sida precis som "Almamia"
Kram : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )