torsdag 6 november 2008

Tjej träff igen...

Japp nu är det dags igen men det blir lite annorlunda för mig.

Inget vin eller god mat.......men trevligt sällskap blir det iallafall.

Om dom inte blir för fulla och surriga :)

Vi ska till Löran ,det ska bli mysigt nu när det är "vinter", att få elda

och göra en promenad till " lorten" .

I morgon kommer våra vänner från Holland och hälsar på ,

får se om jag hinner heja på dom innan jag åker iväg.

Men dom blir en vecka så jag får ju vara med dom senare.

På söndag ska jag en sväng till Pappa ,det är FARSDAG,

kom ihåg det alla barn !!!

Till veckan har jag faktiskt fått ca.28 timmar att jobba , så det är

jobb varje dag fast lite färre timmar, men det är Ok !!

Ha' en härlig helg ;)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )