torsdag 13 november 2008

Ensam igen !!!

I morsen öppnade jag på fritids kl.6 , så ½ 6 klev jag upp.

Och det gjorde även Marieke , så vi hann prata lite innan
dom åker. Och nu går det rätt bra att prata engelska,
om jag får säga det själv ;)
Men till våren , ,när dom kommer och ska bo i sitt eget
hus i Vicksjö, då ska vi bara prata svenska med dom :)
Jag jobbade till ½ 9 så dom väntade med att åka tills dess.
Men nu är dom på väg till Holland och regnet.......



Christians operation gick bra igår, han sov mest hela dagen och kvällen.
Han ringde i morsen och trodde att han får komma hem i morgon.
Vi får se hur det blir.
Ute är det kallt ,- 5 grader ,bilen är ny tvättad så nu får jag säkert
inte upp dörrarna :(



Jag hittade igen ett par jeans igår , svarta, jättebra tyckte jag
tills jag hade provat dom ...oj oj oj skit STORA....hummmmm
Dags att köpa ett par nya :D


NU ska jag läsa en bok innan det är dags att jobba igen 11-15,30.
Ta' de' lugnt i halkan !!!!

***********************************************************************************
Nu är det kvällen.
Jag har varit till stan' och köpt soppor och ett par mysbyxor.....till
Christian, för när jag skulle hämta han så kunde han inte få på sig jeansen :)
Så nu har vi båda pojkarna hemma och kollar på hockey.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )