tisdag 18 november 2008

Hälften är borta :)

Gud, va skönt...

I går tog jag mig en promenad runt.........

Det var riktigt skönt, lite halt bara, jag måste börja använda broddarna,vill ju inte ramla och bryta nåt'.

Sedan var jag till Christian med varor och hemgjord äppelmos. Han har fullt upp med badminton förberedelser inför tävlingen i helgen. Det är bra att han har nåt' att göra.

På eftermiddagen åkte jag till Birsta och shoppade.

Det blev dörrar till bokhyllan samt överskåp till densamma.

Efter det så styrde jag kosan till city, där ilade jag och köpte nya svarta jeans :) stl. 44 :)

Jag måste ha nya till Sthlm,s resan , där vi ska vara klädd i svart på Globen.

Sedan gick jag på XV möte med vägning -15,7 kg :D och träning efteråt.

Idag blir det lite jobb 13,30-16,30 , men först ska jag ut och gå och åka en sväng till stugan, vattna blommer och hämta några saker som jag glömt där.

I kväll åker Runo och Kajsa till Thailand I TRE veckor , lycko dom :)

Ha' de' så skönt och ta hand om varann !!!



Så här fina är rosorna som vi fick av Marieke och Arend :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hurra vá du´ä bra! Grattis till halveringen!

Anonym sa...

Hej Helene, -15.7 Super!!!!! Jag är borjade idag också igen. Hoppas till Jul. En mycket sköna fotot av rosorna. Nu kan du göra din egen kortet. Lycka till.

Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )