lördag 8 november 2008

Hemma igen !

Gårdagen var himla trevlig....man kan ha kul utan vin !!!
Det trodde ni inte va : ) Och maten såg jätte god ut,
men soppan var inte så tokig den heller.
Det blev rätt sent och när jag sovit i två timmar så
var det nåt' som pep ???? Brand varnaren hade fått nog
och började protestera...slut på batteri , men vaknade dom andra ?
Nä.... dom sov sött vidare så jag fick försöka få tyst på den.

Vi pallrade oss upp vid ½ 10 och åt frukost, sedan gick vi ut och gick till " Lorten",
en fin promenad efter havsbandet.
Där plockade vi olika sorters ris (blåbär, tall och havstorn, tror jag det var )
Och det luktade hav , tång och det påminner mig om när jag var på semester
på västkusten när jag var 5-6 år.


Jag fick äran att köra bilen hem,
och vi mellanlandade i Njurunda på en
pryl butik, där vi handlade lite ljus och andra saker som kan vara bra att ha ; )

Väl hemma så fick jag äntligen äta lunch,
då var klockan ½3.
Våra gäster hade åkt och tittat på huset dom funderar på att köpa.



Tack för en härlig kväll/natt och morgon mina goa barndomskamrater.
Och lycka till Karin med studierna i Sthlm.
Nu laddar vi inför Sicilien resan ;)





Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )