tisdag 4 november 2008

Hej då stugan !!!!


Om sex månader är vi tillbaka...




Igår var jag på XV möte igen, och tränade efteråt.

Jag har nåt' som hänger under överarmen....och inte är det muskler inte ha ha .
Nu är det -11 kg :) på sex v.

Och i dag började jag med lite "sit ups", sedan ska jag ta mig
en promenad runt Rännö. (ca. 1 tim.) Jag börjar inte jobba förrän kl 12.
Jag ska även gå in på färg affären och beställa tapeter till vardagsrummet, det ska bli en
gråmönstrad fond tapet bakom soffan och enfärgad resten av rummet !!!



Molly sitter och funderar om hon ska ta den sista musen för i år ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bravo, bravo!!! Suveränt jobbat!
11 kg på så kort tid. Med den här farten känner vi väl inte igen dig, när vi kommer hem från Thailand.
Kramar!
Kajsa

Anonym sa...

Det är det jag jobbar på : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )