fredag 14 november 2008

Bakat kaka..

Nu har jag nyss skjutsat Leif till Nordic hallen för att lyssna på Jul konsert
och en förhoppningsvis äta en god middag. Hoppas att han kommer hem och
känner julstämning, kanske börjar med julstädningen ;)


Jag har bakat en långpannekaka ( Fifi rutor) som ska avnjutas imorgon kväll,
när vi här i huset ska ha "fest" i skidstugan. Det bli ca 30 st något äldre
människor än mig :) men det blir säkert trevligt och om inte så har jag nära hem (200 meter)


På förmiddagen så skjutsade jag hem Christian , för då ville han hem,
det är ju alltid skönt att få komma hem till sitt eget.
Men det tog på krafterna att hoppa uppför tre trappor , så jag hoppas att
han tar det lite lugnt nu så att foten läker som den ska.


Imorgon ska jag träna tillsammans med Mona på sport hallen
sedan tänkte jag gå till möbelaffären här på byn
och se om det finns några fina fåtöljer och ev. en stor fin billig matta.


Ja det var lite som skett och som kommer att ske.
Trevlig helg och sköt om varandra :)





Hoppas att det blir så här till jul....................

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )