söndag 16 november 2008

Grattis Tuna kören 80 år

Idag har jag firat tillsammans med mina körkompisar att kören
fyller 80 år !! Fast jag har ju bara varit med i 10 år.
Men det var gamla medlemmar och ledare med och
församlingen förstås. Det var högmässa och efteråt
fika med tårta i församlinghemmet där vi sjöng
och hade mannekäng uppvisning av gamla körkläder :)

Gårdagens fest var lyckad den startade kl 18 och när kl. var 22
så hade ingen gått hem men efter det droppade några av.
Dom sista gick vid 00,30, och en av dom var maken ;)

Nu väntar jag på att klockan ska bli 17 , för då ska vi åka och
titta på nya Bond filmen.

3 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Full rulle hos er syns det mig... Ska bli skoj att höra vad du tycker om Bond-filmen...

Anonym sa...

Herregud vad du partajar...två dagar i rad. Hur ska du orka jobba imorgon?
Vad tror du om träning på torsdag vid 16.00?

Anonym sa...

Ja, festerna jag är på är "ganska " lugna nu för tiden :D
Vatten är inte så "berusande"
Och imorgon har jag inget jobb att gå till :) Tänkte ev. åka till Birsta och se om jag hittar nåt skoj att köpa.
Torsdag kl.16 blir bra, då hinner jag ladda tvättmaskinerna först


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )