torsdag 20 november 2008

Nu har nog Kajsa och Runo kommit fram till Paradiset.......
och här hemma har det kommit snö och är - 6 grader kallt burrr...
Men man får göra som Lillemor, lyssna på julmusik och njuta av tillvaron.
I helgen får jag verkligen höra mycket jul musik ,eftersom jag ska på globen
och sjunga julsånger :)

Igår ringde dom från en annan förskola här i M-fors, och sa att jag stod
på deras vikarie lista :) ja, det gör jag nog sa jag !!!!
Så den 2/12 och 3 /12 ska jag jobba där med 2-3 ½ åringar , kul kul.
Då får jag nog böja lite mera på ryggen och hjälpa på med overaller , stövlar och annat.
Nu ska jag fortsätta med att tillverka julklappar, stickorna går varma.
Jobbet börjar 11-1530 och kl. 16 blir det träning i en timme.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kåra Helene,
Jag önskan du en mycket trevlig helg i Stockholm med mycket praktfull Julsånger
Marieke

Anonym sa...

Tack , snälla Marieke , det blir säkert jättekul och fint med alla julsångerna :)

Anonym sa...

Jadu, Helene. Nästan 16 kg. Gud vad du är duktig. Vi tar väl ännu ett träningspass nästa vecka?
Men först så drar vi till Glooooooben!
Vi ses imorgon bitti.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )