måndag 31 december 2007

Gott slut ...


..och Gott nytt år på er alla.
Bowlingen gick väl inte så bra men jag blev 4:a
av tjejerna , det är bara att ligga i hård träning
inför nästa års tävling :-)

Idag har vi gjort slut på julmaten, sista sillen och
skinkan är finito.
Fast jag fuskade lite , jag lade det sista i frysen
så jag kan göra pytt i panna framöver.
Och den gravade laxen blir kanske en vickning
i natt , på hård macka.

Vi firar in det nya året hos Per-Ola och Gerd ,
med god mat och kanske nåt' spel så man
håller sig vaken till 12 slaget. Det ska bli kul.
Det blir inte så sent för jag jobbar i morgon,
måste kliva upp 10, men det går nog bra.

Ha' det så bra sista timmarna på 2007...
och ta' det lugnt...var rädda om varandra !

3 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR !! min vän!! Och tack för dom varma orden. Det där om att vara rädd om varandra är nog lösningen på det mesta, tror ja.
Kramar!
Kajsa

Anonym sa...

Gott Nytt År! Och tack för senast. Fina bilder från jul du har...
Kramar från Carin

Anonym sa...

Gott Nytt År! Kram Ingela


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )