söndag 23 december 2007

Skynda....

...stress , stress...

Men inte jag inte..i år är det lugnt.
Jag är ledig två dagar före julafton + julafton.
Jobbar fyra timmar på juldan', sedan ledig i två dagar.
Det känns väldigt bra ,då ska jag umgås med nära och kära.
Och nu när vi inte ska vara hemma på julafton så blir det lugnt.

Nu håller jag på att koka rödbetor ,morötter och potatis till salaten.
Efter det blir det risgrynsgröt kokning, det ska vi äta i morgon
till "lunch", hoppas att alla ungdomarna finns på plats då.
Innan vi styr kosan till Ede.
Och skinkan ska jag griljera innan jag åker
till kyrkan och övar inför kvällens konserter.
Jag längtar redan till skinkmackan i natt...mmmm......

Hoppas ni får en fröjdefull Jul !
Kramar från mig :-)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )